Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

Προσοχή...δασκαλογονιός!!

Είναι γεγονός πως τα δασκαλοπαίδια όλου του κόσμου έχουν τα θέματά τους.
 
-Μαμά δε θέλω πια να είσαι δασκάλα μου!
-Μα γιατί; Δεν είμαι καλή;
-Ναι, όμως δε θέλω να έρχομαι πάντα πρώτη στο σχολείο, βαρέθηκα συνέχεια εγώ να ανοίγω τα φώτα. Θέλω μια φορά να έρθω και η δασκάλα μου να με περιμένει...
(Σοφία, 4 χρονών)
 
Κατά βάση θα έλεγε κανείς πως τα δασκαλοπαίδια χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. 
 
Τα πρώτα έχουν γονείς που ασχολούνται στο σπίτι συνέχεια με το αν διάβασες, τι διάβασες, αν έμαθες τα σωστά πράγματα. Είναι εκείνοι οι γονείς που σου κρατάν το βιβλίο για να πεις το μάθημα, που στέκονται από πάνω σου, που σου λύνουν όλες τις απορίες. Γενικά εκείνοι που παραμένουν δάσκαλοι και στο σπίτι.
 
Τα άλλα δασκαλοπαίδια, τα "άτυχα", που -όχι απαραιτήτως, αλλά συνήθως- έχουν τους γονείς τους δασκάλους ,είναι εκείνα που βιώνουν τους χαρακτηριστικούς διαλόγους:
 
-Mπαμπά τι πρέπει να κάνουμε σε αυτήν την άσκηση;
-A, δεν ξέρω. Σκέψου το.
 
-Μπαμπά τι σημαίνει αυτή η λέξη;
- A, δεν ξέρω. Άνοιξε το λεξικό.
-Μα αφου ξέρεις γιατί δε μου εξηγείς.....γργργρ!
 
Όπως κι επίσης:
 
-Ποιος θέλει να σηκωθεί να λύσει την άσκηση 1;
- Εγώ,εγώ
- Έλα Κατερίνα.
-Ποιος θέλει να λύσει την άσκηση 2;
-Εγώ, εγώ, εγώ!!!
- Έλα, Γιωργάκη.
-Ποιος θα λύσει την άσκηση 3;
-Xμ (δε σηκώνει χέρι το δασκαλοπαίδι)
-Σηκώ Σταυρούλα...(ξανά γργργ).
 
Αυτό που είναι κοινό σε όλα τα δασκαλοπαίδια είναι η περίοδος των διακοπών...Φυσικά όλα τα δασκαλοπαίδια πηγαίνουν διακοπές! Στις διακοπές, λοιπόν, η επίσκεψη κάθε μέρους συνοδεύεται από την αντίστοιχη επιμόρφωση- κυρίως καθ'όδον- σε ό,τι αφορά την γεωγραφία, λαογραφία, ιστορία του κάθε τόπου. Η άφιξη συνδυάζεται με την επίσκεψη σε όλα τα μουσεία και τους ιστορικούς τόπους. Κάτι το οποίο - ίσως εκ των υστέρων- το λαμβάνω ως το μεγαλύτερο δώρο που οφείλουμε στους δασκαλογονείς μας.
 
Γι΄αυτό αν αγαπάς κι εσύ τα μουσεία, αν θες κι εσύ να νιώσεις λίγο δασκαλοπαίδι....βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος.
 
Υ.Γ. Σ'αγαπώ μπαμπά!:)
 
Keep teaching *


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου