Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

Valentine's Day!

Αυτό το post διαβάζεται καλύτερα αν ακούει κανείς αυτό...




Από την πρώτη στιγμή που σε είδα, σ' ερωτεύτηκα...
Και από τότε δεν υπήρξε μέρα που να μη σε σκεφτώ...
Δε μπορώ καν να φανταστώ πώς θα ήταν μια μέρα μου εδώ,
αν δε σε είχα...
Πώς θα περνούσε η ζωή μου;
Πώς θα έβρισκα λύση στα προβλήματά μου;
Εσύ είσαι ο μόνος λόγος που γυρνώ τα βράδια σπίτι κι όταν λείπω μόνο εσένα σκέφτομαι και θέλω να γυρίσω πίσω να σε δω ξανά...
Οι ατέλειωτες ώρες που περνάμε μαζί...είναι για μένα η ίδια η ζωή!

 

Σ'αγαπώ laptop μου, χρόνια μας πολλά!

Εύχομαι να μη σου χαλάσει ποτέ η μπαταρία και να είμαστε για πάντα μαζί...

Χωρίς εσένα η ζωή (θα) είναι...






Υ.Γ Σε ευχαριστώ αγαπημένο Υπουργείο που με κρατάς μακριά από τους ανθρώπους που αγαπώ...Το ξέρω ότι το κάνεις "για το καλό μου".
Υ.Γ 2: Για τις ομοιοπαθούσες φίλες μου Μ, Ε, Π, Α, Μ, I...


Keep teaching*

2 σχόλια:

  1. Διάβασα την ανάρτηση σου και έμεινα λίγο στο υστερόγραφο.
    Και μένα "για το καλό μου" με κρατάει μακρυά απο τον άντρα μου. Αυτός Αθήνα, εγώ Κρήτη...
    Χάρηκα που σε ανακάλυψα, τρέχω να διαβάσω και άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια πραγματικότητα δυστυχώς!! Περιηγήσου ελεύθερα!! :)

      Διαγραφή