Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Τhe 50posts party**

Πω!Πω!

ΠΩ!ΠΩ!

1 χρόνος...
50 αναρτήσεις...
365 μέρες...
3 διαφορετικοί τόποι διαμονής...
1 σχολικό έτος...
Πολλοί φίλοι...

Ένα χρόνο μετά και αυτό το blog- που ακόμη ψάχνει την ταυτότητά του - ξεκίνησε από μια προσωπική ανάγκη και δεν έχει στόχο, ούτε σκόπο. Υπάρχει απλώς...

Και γι'αυτό φταίτε όλοι εσείς που βρίσκεστε κοντά μου και με την αύρα, τη φάτσα, μια λέξη, μια κίνησή σας, γίνεστε έμπνευση!!

Ευχαριστώ, λοιπόν, κατ'αρχήν εσάς γιατί είστε ξεχωριστές...



 Για ό,τι έγινε σε αυτό το blog τη φετινή χρονιά, ευθύνονται οι συνάδελφοί μου (+Λάμπης +Μαρία)
Δείτε εδώ δασκαλάρες!!



 Για την Κατερίνα, την Παναγιώτα, το νησί και τα παιδιά δεν έχω λόγια κι έτσι θα σας δείξω αυτό, με κίνδυνο να μη μου ξαναμιλήσουν...αλλά εδώ τα μοιραζόμαστε όλα, γι'αυτό θα σας το δείξω...

video

Μμμ...

Ώρα να βάλετε δυνατά αυτό...

Έτοιμοι..???

3...2...
1...Χρόνια πολλάααα!!!


Ωχ!! Ευχή...ευχή!!!

Εύχομαι εσύ κι εσύ κι εσύ να είστε πάντα καλά, για να μπορώ κι εγώ να είμαι και θέλω να έρχεστε συχνά εδώ και να τα λέμε πιο πολύ...

Έχω ανοίξει και σας περιμένω...Θα έρχεστε;


Σύμφωνοι!!
Τώρα τρώμε...

Φάε κι εσύ...:)

Υ.Γ. Πώς το ξέχασα..!? ;) "Τη μάνα;...που σε γέννησε;;;"....Ευχαριστώ μαμά, ευχαριστώ μπαμπά!


 Keep teaching*

1 σχόλιο:

  1. Είσαι γλύκα! Συνέχισε ακάθεκτη γιατί το blog σου είναι τέλειο! Προσωπικά με έχεις συγκινήσει ουκ ολίγες φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή