Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

Επ03: Η ζωή στο κέντρο...καθρεφτίζεται στο σούπερ μάρκετ!

Μια βόλτα στο σούπερ μάρκετ, δεν είναι ποτέ μια απλή υπόθεση, από πολλές απόψεις.

Αυτή τη φορά με προβλημάτισε, μια κυρία, μεγάλη κυρία, γιαγιά...
Ψώνιζε κι εκείνη όπως κι εγώ.Απευθυνόμενη στον υπάλληλο στο κρεοπωλείο...

"Μπορείτε σας παρακαλώ να μου βάλετε ένα κιλό κιμά, από το βοειό χωρίς λίπος, αλλά σας παρακαλώ να καθαρίσετε πρώτα τη μηχανή για να μην ανακατευτεί με τα υπολείμματα άλλων κρεάτων."

Γυρίζει σε μένα χαμογελαστή...

"Ξέρετε ο γαμπρός μου είναι γιατρός και δεν επιτρέπει στα παιδάκια του να τρώνε ό,τι κι ό,τι..."

Με μια ματιά στο καλάθι της, θα έλεγε κανείς πως ό,τι είχε αγόρασει ήταν για τα εγγόνια της.

Πιο πέρα ήταν ένας άλλος κύριος, μεγάλος κύριος, παππούς...κι εκείνος στο καλάθι του μπισκοτάκια, καραμελίτσες...για τα εγγόνια.

Κι αν πας σε ένα προαύλιο σχολείου, μεσημέρι, θα νομίσεις το ΚΑΠΗ ήρθε εκδρομή παρά ότι οι μαθητές σχόλασαν...

Οι γονείς δουλεύουν, οι παππούδες μαγειρεύουν.
Οι γονείς δουλεύουν, οι παππούδες πάνε και φέρνουν τα παιδιά σχολείο.
Οι γονείς "συνηθίζουν", οι παππούδες δε λένε τίποτα.
Οι γονείς παραγγέλνουν, οι παππούδες εκτελούν.

....

Εμένα η γιαγιά μου όταν πήγαινα να την επισκεφτώ-ναι εγώ πήγαινα-μου έφτιαχνε ψωμί με λάδι και ζάχαρη γιατί δεν είχε κάτι άλλο...και ξέρετε κάτι...

Ήταν το πιο ωραίο "γλυκό" που έχω φάει!

Keep teaching*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου