Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2015

Το "χρέος"

1η Σεπτεμβρίου...Η "Πρωτοχρονιά" των δασκάλων ...

Τέτοιον καιρό κάθε χρόνο σκέφτομαι τις χρονιές μου...Πώς είχα σταθεί τυχερή και όλες ήταν μία και μία...

"Αν είσαι σωστός στη δουλειά σου και φέρεσαι σωστά, τότε και οι άλλοι θα το εκτιμήσουν και θα σου φερθούν το ίδιο"

Αυτό ήταν το επιχείρημα, που τα εξηγούσε όλα στο μυαλό μου.
Κι ήμουν.
Μα θα ίσχυε και το αντίθετο αν δεν είσαι "σωστός" στην δουλειά σου;

Τέτοιον καιρό κάθε χρόνο σκέφτομαι τις χρονιές μου...Θα σας μιλήσω για την περσινή.

Εδώ έχουμε μιλήσει αρκετά για νεράιδες, μα ποτέ δε σας είπα ότι γνώρισα μια.Ούτε σε εκείνη το είπα.



Όπως σας είπα ήμουν τυχερή κι είχα πάντα "φυσιολογικούς" συναδέλφους και διευθυντές. Τίποτα το εξαιρετικό, απ' όσα άλλοι συνάδελφοι μου έχουν εξιστορήσει, είχα εγώ να πω.

Μα αυτό με κατάτρωγε, πίστευα ότι κι εγώ κάποια στιγμή πρέπει να συναντήσω, έναν περίεργο συνάδελφο...Έναν αυταρχικό διευθυντή...Να έχω μια ιστορία να πω...Μια εμπειρία...Δεν μπορεί...Μετά από 6 χρόνια...

Κι έτσι έγινε...
Μια δασκάλα, ερχόταν από μακριά στο σχολείο...1 μιση ώρα κάθε μέρα.
Τις πρώτες μέρες έχανε το αστικό, αργούσε, μετά έφτανε 2 λεπτά πριν το κουδούνι...
Δεν το έλεγε, μα εγώ την έβλεπα....

Ξεχνούσε τα κλειδιά του σπιτιού της στο σχολείο και του σχολείου στο σπίτι...Κλείδωνε τις τουαλέτες των μαθητών και μετά έπαιρνε τα κλειδιά μαζί...Δεν το έλεγε, μα εγώ το ήξερα.

Άφηνε τα φώτα της τάξης ανοιχτά, και του μαγειρίου, και του ολοήμερου.

Είχε λίγες κουβέντες με συναδέλφους κι όταν της μιλούσαν απλώς έγνεφε ή απαντούσε μονολεκτικά.

Κι αν όλοι έψαχναν το ασύρματο τηλέφωνο, ήξεραν ότι αυτή το είχε στη τσάντα της.

Δεν πήγαινε το παρουσιολόγιό της στη Διεύθυνση επίτηδες, κι όταν την έβαζαν να το ελέγξει έκανε πως το κοιτάει, μα το μυαλό της ήταν αλλού...

Για κάθε μέρα που κάτι έκανε λάθος, αυτή ή όποιος άλλος, είχε να αντιμετωπίσει:

Ένα καθησυχαστικό χαμόγελο.
Μια ματιά που τα ξέρει όλα, πριν πεις οτιδήποτε.
Μια κουβέντα εμπιστευτική.
Μια αγκαλιά μητρική.
Μια συμβουλή από καρδιάς.


Μετά λέτε δεν υπάρχουν νεράιδες...


Υ.Γ1 Να είστε πάντα έτσι στο 8ο !!!
Υ.Γ 2 Μην κρίνετε τους συναδέλφους σας, δεν ξέρετε πότε θα έρθει η στιγμή εσείς να υπάρξετε ο "περίεργος" της υπόθεσης!!

Keep teaching*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου